1. Czy mogę zamówić próbkę materiału?
  • Tak, próbkę materiału możesz zamówić na stronie z danym produktem. Aby dodać próbkę do koszyka, kliknij „Zamów próbkę na stronie ze szczegółowym opisem produktu. Próbka ma wielkość 20 cm x 20 cm. Koszt próbki to tylko 2,50 zł. Koszt dostawy zgodny z cennikiem.

2. Gdzie znajdę informacje dotyczące pielęgnacji i konserwacji materiałów?
  •  Informacje o pielęgnacji i konserwacji materiałów znajdują się na szczegółowej stronie produktu w zakładce „Szczegóły produktu”.
3. Jaka jest minimalna ilość zamówienia?
  • Minimalna ilość zamówienia to 0,5 mb niezależnie od rodzaju materiału. Materiały tniemy co 0.5 metra. W przypadku pytań chętnie pomożemy: sklep@efabrics.pl
4. Czy muszę być zarejestrowany/a, żeby dokonać zakupu?
  • Nie. W naszym sklepie możesz robić "Szybkie zakupy" bez uprzedniej rejestracji. Twoje dane nie zostaną zapisane, ponieważ nie utworzymy dla Ciebie konta klienta. Napełnij swój koszyk i przejdź dalej. W kolejnym kroku otrzymasz możliwość wyboru, czy chcesz się zarejestrować, czy zrobić "Szybkie zakupy".
5. Czy W jakim czasie mogę dokonać płatności po złożeniu zamówienia?
  • Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie anulowane.
6. Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
  • Jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce "Moje konto", w pozycji "Historia i szczegóły zamówień". 
7. Czy mogę dokonać zmiany zamówienia lub jego anulacji?
  • W przypadku konieczności zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt: sklep@efabrics.pl
8. W jakim czasie od zamówienia otrzymam towar?
  • Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika. Czas kompletowania Produktu wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

9. Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
  • Tak. Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki.
10. Czy mogę zmienić adres dostawy?
  • Tak, Na Twoim koncie klienta lub podczas składania zamówienia możesz podać inny adres wysyłki.
11. Jak mogę złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru?
  • Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje".

12. Otrzymałem/am błędne lub niepełne zamówienie. Co teraz?
  • W przypadku błędnego zamówienia (pomimo wszelkich starań takie się zdarzają, za co z góry przepraszamy) skontaktuj się z nami mailowo sklep@efabrics.pl  lub telefonicznie +48 500 600 602 w celu ustalenia kolejnych kroków.

13. W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy po dokonaniu zwrotu towaru?
  • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 30 dni od wpłynięcia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania płatności do momentu otrzymania zwrotu towaru lub dowodu jego wysłania. Termin zwrotu zależy od wybranego przez Ciebie sposobu płatności.

14. Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
  • Tak. Zamówienia hurtowe dotyczą zakupu pełnych belek materiału. Więcej informacji znajdziesz w zakładce „Rabaty i sprzedaż hurtowa”.