Szybka wysyłka od 24h Bezproblemowy zwrot w ciągu 30 dni

Chcę reklamować produkt

Zawartość paczki jest niezgodna ze złożonym zamówieniem lub po rozpakowaniu okazało się, że produkt jest uszkodzony lub posiada wadę.

Reklamacja z powodu wad fabrycznych

  1. Wypełnij formularz reklamacji online
  2. W przypadku chęci zwrotu produktów przez paczkomaty firmy Inpost prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@efabrics.pl
  3. Oczekuj kontaktu z naszej strony
Wypełnij formularz online

Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

  1. Zrób zdjęcie reklamowanego produktu przedstawiające reklamowaną wadę
  2. Wypełnij formularz reklamacji online
  3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji
  4. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu*, kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy nowy produkt.
  5. Oczekuj kontaktu z naszej strony
Wypełnij formularz online

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

  1. Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu prosimy o bezpośredni kontakt.

+48 500 600 602

sklep@efabrics.pl

Chcę oddać produkt

Produkt nie jest uszkodzony i nie posiada śladów użytkowania. Chcesz go zwrócić bez podawania przyczyny.

Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania paczki.

  • Paczkę ze zwrotem można nadać dowolną firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:

eFabrics.pl
ul. Czarnomorska 13
02-758 Warszawa

Serdecznie zapraszamy!

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktów. Dołącz go do paczki.